logotyp

E-mail marketing - rozesílač novinek

Proč directmail - tedy nástroj na rozesílání novinek e-mailem?

Proč directmail - tedy nástroj na rozesílání novinek e-mailem?

Tento modul slouží pro komponování a rozesílání hromadných emailů, jako nástroj e-mail marketingu, a umožňuje tak efektivní komunikaci s vašimi novými i stávajícími zákazníky. Je tak nejlevnějším marketingovým nástrojem. Nepružná komunikace se zákazníky bývá jednou z největších slabostí. Vyřešení problému komunikace zásadním způsobem přispívá ke zvýšení obratu a života firmy.

Pokud se zákazníci včas dozvědí, o Vašich novinkách, zvyšuje se pravděpodobnost že nakoupí u Vás a ne někde jinde. V internetovém obchodování, je tento vliv ještě markantnější. Pravidelné udržování se v paměti Vašich zákazníků je zde klíčovým faktorem. Díky Directmailu můžete nejen včas odhalit stávajícího zákazníka, který se právě nachází v tzv. „cyklu svrbění" a je připraven u vás znovu nakoupit (například nový model, nebo aktualizovanou službu), ale rovněž vytvořit zcela novou potřebu u zákazníka, který právě nic konkrétního nehledá.

Proč nefunguje hromadné rozesílání z běžného e-mailové klienta (outlook ap.)

Rozesílání hromadných mailů bez vhodného nástroje ovšem většinou dříve či později skončí jako SPAM. První pokusy o hromadné rozeslání zpráv často končí tak, že Váš e-mailový poštovní klient odešle zprávu pouze na prvních 50 adres (jako ochranu proti spammingu), a ani se Vás neobtěžuje informovat, že zbytek "zahodil". A Vám jen zůstává nepříjemný pocit, že na Vaši dobře míněnou akci, reagovalo ze stovek "obeslaných" klientů pouze pár. Tento problém e-mailových klientů, respektive jejich omezení počtu příjemců v rámci jedné zprávy náš directmailový modul zcela řeší. Můžete rozesílat na stovky nebo tisíce e-mailů najednou!

Poptávka e-mail marketing - rozesílač novinek, directmail

*
*
*
*
*
Souhlasím s využitím osobních údajů pro účely marketingu:

Directmail chrání Vaši databázi zákazníků - je jeden z Vašich největších kreditů

Directmail chrání Vaši databázi zákazníků - je jeden z Vašich největších kreditů Aktuální databáze emailových adres zákazníků spolu se špičkovým nástrojem na rozeslání directmailu v systému Velký Web, může být vaším nejlevnějším obchodním zástupcem.

Víme, že vaše mnohdy těžce získaná emailová databáze je natolik cenným zdrojem, že je třeba ji odpovídajícím způsobem chránit a zamezit možnosti její kompromitace například jednoduchým přehlédnutím se při rozesílání emailu klasickou cestou. Je příliš snadné omylem vložit svoje cenné kontakty místo do skryté kopie do kopie emailu a databáze je v tu chvíli nenávratně k dispozici všem vašim příjemcům, mezi nimiž může být i vaše konkurence. Nástroj directmail v systému Velký Web neumožňuje hromadné rozeslání jiným způsobem než pomocí skryté kopie, takže vaše emailová databáze zůstává v bezpečí.

Modul Directmail pro hromadné rozesílání e-mailové pošty - VARIANTY A CENY

Modul Directmail pro hromadné rozesílání e-mailové pošty - VARIANTY A CENYModul Directmail do webových stránek pro hromadné obesílání zákazníků (newsletter) - varianty:
Directmail Basic - aktivace 2000 Kč bez DPH, 75 Kč měsíčně bez DPH, do 1GB přenesených dat měsíčně.
Directmail Profesional - aktivace 3500 Kč bez DPH, 300 Kč měsíčně bez DPH, do 5 GB přenesených dat měsíčně
Directmail Excelent - aktivace 5000 Kč bez DPH, 1000 Kč měsíčně bez DPH, do 25 GB přenesených dat měsíčně.

Jednorázové odesílání Directmailu

Jednorázové odesílání DirectmailuJestliže v současné době máte málo času rozesílat emaily pravidelně, nemáte dostatek sesbíraných kontaktů nebo si chcete Directmail vyzkoušet, nabízíme Vám jednorázové odeslání Directmailu.

Cena odeslání Directmailu jednorázově:
1) do 500 emailových adres - 1,- Kč / za odeslaný email
2) do 10 000 emailových adres - 0,50 Kč / za odeslaný email
3) od 10 000 do 100 000 adres - 0,20 Kč / za odeslaný email
4) od 100 000 - 0,20 Kč / za odeslaný email +15% sleva z celkové částky za odeslání

Jak se s Directmailem pracuje ?

Jak se s Directmailem pracuje ?Předmět zprávy je VELMI důležitý
Většina emailových klientů zobrazuje z příchozí zprávy na první pohled jen jméno odesilatele a část textu předmětu. Pokud se Vám nepodaří vašeho zákazníka zaujmout už v těchto několika slovech, šance že email nesmaže a otevře je malá. Proto je třeba věnovat maximální péči návrhu předmětu emailu.

Jak často posílat ?
Méně je někdy více a v oblasti directmailu to platí dvojnásob. Pokud to přeženeme a budeme rozesílat zprávy příliš často, nebo jejich obsah nebude dlouhodobě připadat zákazníkovi zajímavý, začneme ztrácet pozornost zákazníka nebo hůře vaše directmaily budou jediným kliknutím vašeho zákazníka navždy mizet ve jeho složce nevyžádaná pošta, odkud zpravidla není návratu a vy se to ani nedozvíte.

Abychom tomu předešli, je třeba věnovat přípravě directmailové zprávy odpovídající pozornost. Zkusit se vcítit do role vašeho zákazníka a podívat se na vaši zprávu jeho očima vás může upozornit na důležité drobnosti, které mohou v důsledku udělat zásadní rozdíl. Mějme na paměti, že česká internetová společnost za posledních 10 let výrazně dospěla a příliš nadsazená prohlášení nebo laciná hesla obrovským barevným fontem dnes působí na většinu zákazníků spíše negativním dojmem. Velké společnosti investují dnes nemalé peníze do vzhledu svých directmailových zpráv a nasazují tak laťku v této oblasti poměrně vysoko, snažme se tedy tomuto trendu alespoň přiblížit.

Klíčové a unikátní vlastnosti modulu directmail v systému Velký Web

- možnost komponovat emailové zprávy pomocí DHTML editoru, dosáhnete tedy téměř jakéhokoli vzhledu directmailové zprávy - možnost odeslat testovací zprávu pro ověření zobrazení, nebo výsledného formátu zprávy - možnost prohlédnout si náhled zprávy tak jak bude vypadat ve většině emailových klientů - možnost prohlédnout si seznam adres na které se bude rozesílat ...

AKCE A SLEVY

!! AKCE - SLEVY 2022 - Ukrajinská jazyková mutace webu

obrázek
Nabízíme zákazníkům z řad škol a školek za dotovanou cenu zřízení ukrajinské jazykové mutace ke stránkám pro informování rodičů ukrajinských dětí v ukrajinštině. Více informací zde

SLEVA 10% na www stránky a zřízení e-shopu pro nové firmy - zde!

Spěcháte?

obrázek
Poptáváte web či eshop a nemáte čas nazbyt?

Neziskové stránky pro Občanská sdružení a kluby

Levné weby pro MŠ

SCHOLASTIKA - dotovaný web pro školy

Výhody pro naše stálé klienty

Právě připravujeme:

Webové stránky pro advokátní kancelář Hejzlar

Tvorba razítek, tisky, loga, tvorba vizitek a bannerů

ALS-Euro s.r.o. - tvorba www stránek a internetových obchodů
Tvorba www stránek Založení stránek a pronájem eshopu

Podporujeme: AAA WebDesign
tvorba www stránek a eshopů / tvorba webů a eshopů / www.biomydla.cz /
Tvorba www stránek, informačních systémů a eshopů
Tvorba stránek a shopů na Velkém Webu
 http://www.facebook.com/pages/Praha-Czech-Republic/ALS-Euro/150263671676942
PODPORA www stránek a eshopů na internetu
Kontakt na tvorbu www stránek
Rajče ALS

Created by © 2006 - 2024. Všechna práva vyhrazena, kopírování textů je možné pouze s písemným souhlasem ALS-Euro, s.r.o. ALS-Euro s.r.o. - další informace a ceny stránek
ALS-Euro s.r.o. - Tvorba www stránek a internetových obchodů
Splolupráce: Chabera www pezentace

Některé realizované weby:
Apartmány Rokytnice nad Jizerou | E-shop Brýle čočky |
| AZURA A-Z servis, s.r.o. - úklidové služby | Tvorba webových stránek | Váhy | www.zpravy-clanky.cz | Obchodní váhy pro rychlou obsluhuSecondhand Iva